.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين همايش مهندسي روابط انساني درساری

شمال نیوز: روح الله معافي از برگزاری اولين همايش مهندسي روابط انساني آبان ماه در ساري خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز، روح الله معافي، مدير كل روابط عمومي استانداري، روابط و ارتباطات را جزو ضروريات جدایی ناپذیر زندگی انسان ها دانست و گفت: در دنیایی که هر روز ارتباطات و ابزارهای تکنولوژی را وسیع تر و فرصت های آن نيز افزایش می يابد مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش پیش برنده و تعیین کننده ی سطح زندگی خواهد بود.

وي اغلب ارتباطات انسانی را بصورت شفاهی و غیر کلامي دانست و تصريح داشت: ارتباطات شفاهی درصد كمي از پیام را تشکیل می دهد و این میزان، طبعا نمی تواند همه نیات گوينده را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت.

معافي آشنایی با انواع ارتباطات غیر کلامی را یک ضرورت تردید ناپذیر دانست و افزود: سلطه بر تفسیر و تعبیر آنها، به صاحبان این مهارت، کمک خواهد کرد تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه ‎تر رفتار کنند.

دبير شوراي اطلاع رساني استان در ادامه از برگزاري همايش" ارتباطات غیر کلامی" از سوي اداره كل روابط عمومي استانداري مازندران با همكاري شركت توسعه انديشان بازار شمال خبر داد و بيان داشت: اين برنامه  با هدف توانمند سازی افراد در به کار گیری استراتژی های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب، آموزش مهارت های تکنیکی ارتباطات غیر کلامی اثر بخش و مهندسی روابط انسانی برگزار خواهد شد.

معافي از حضور و سخنراني استاد علی محمد بیدار مغز بعنوان مدرس تشریفات کاربردی و مربی فن بیان در اين همايش خبر داد و گفت: برنامه فوق، 12 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می گردد و به شركت كنندگان گواهينامه شركت در دوره توسط اداره كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران اعطا مي شود.

يادآور مي شود متقاضياني كه نسبت به ثبت نام از طريق اينترنت اقدام نمايند از 20درصد تخفيف ويژه اين همايش بهره مند مي گردند ضمن آنكه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پورتال اطلاع رساني استانداري مازندران  مراجعه و یا با شماره 3109090-0151 دبیرخانه ی این همایش تماس حاصل نمايند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.